FAQ - Firmaordning

Prøv vores firmaordning
SPAR 25% den første uge!

• Min antal?
Vores firmafrokost er til min. 10 personer

• Binding/opsigelse? 
I vores frokostordning er binding kun det igangværende mdr. ønsker i en pause med frokost ordning skal vi blot vide dette senest d. 20. i det igangværende mdr. Opsigelse kan kun ske skriftligt HER

• Betaling?
Vi sender en faktura til den oplyste mail/kontakt person med det fulde beløb d. 1 i mdr. (f.eks. opstart d. 1 nov. sendes faktura d. 1 nov)

• Uge menuer?
Vi fremsender altid uge menuerne i en mail om mandagen til den kommende uge, lige til og printe ud og hænge op

 

• Ændring i antal
Bliver i færre medarbejder ugen efter? eller holder i ferie og kører med færre personale på job, kan i selvfølgelig ændre i antal personer, blot vi ved dette senest torsdagen inden, via vores mail lige HER

• Allergener/veganer mv?  
Ved spørgsmål omkring allergener/ veganer mv, i vores frokostordning, fortæl os gerne dette ved bestilling eller kontakt os på tlf: 23 43 00 55

 

• Emballage/Service?
Service skal være rengjort til dagen efter, hvor vores chauffør tager det rengjort med retur ved levering af den nye dags menu.

 

• Levering & tidspunkt?
Vi leverer jeres frokostordning fra kl 11.00-12:00 ønsker i fast tidspunkt eller andet tidspunkt, aftales dette ved bestillig. Levering er inkl i prisen inden for 35 km (levering derudover koster 3,50 pr km tur/retur)

 

• Portions anretning?
Ønsker i portion anretning, skal vi blot vide dette ved bestilling, vi kan dog ikke garantere hele menuen ville kunne portioneres, der kommer IKKE nogen ekstra betaling for emballage mm.

 

• Pris pr person?
Prisen er 48 kr,- pr person excl. moms inkl levering (35 km)

Bemærk: Der er fuld fradrag på virksomhedsfrokost